ще
згорнути
Усі статті номера
стаття 2 із 23
Не прочитано
11
листопад 2019року
методичні рекомендації
вступ

Дива — від здатності дивуватися

Наталя Гавриш, професор кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Г. Сковороди, провідний науковий співробітник лабораторії дошкільного виховання Інституту проблем виховання НАПН України, д‑р пед. наук
ДІЗНАЙТЕСЯ

Як допомогти дітям ХХІ століття повірити в диво

Які види діяльності обрати, щоб навчити дітей творити дива

Чи можна добро вважати дивом

У чому диво кожного з нас та як його віднайти

Як часто ви дивуєтеся й дивуєте? Яке місце в житті ваших вихованців посідає диво? Насправді дива бувають не лише в казках. Вони навколо — варто лише навчитися їх помічати. Пропонуємо присвятити цим пошукам літературний проєкт. Ви будете вражені, наскільки дивовижними можуть стати буденні та звичні речі і явища, якщо ви готові дивуватися...

Дива там, де в них вірять
№ 11, 2019
Літературний проєкт «Калейдоскоп див»