ще
згорнути
Усі статті номера
стаття 1 із 21
Не прочитано
8
серпень 2019року
слово редактора

Ключі до успіху

Із чого складається успіх людини? Засновник персонального коучингу Томас Леонард спробував вивести формулу успіху: 10% + 40% + 50% = 100%. У ній 10% — це знання; 40% — це наше мислення, ставлення до себе; і 50% — вплив нашого оточення (з ким і про що ми спілкуємося). Цікаво, що на знання в цій комбінації припадає лише 10%. Здавалося б, чому так мало? Невже від знань нічого не залежить? Насправді ж дві інші складові, якщо поміркувати, теж несуть у собі певне знання, яке спонукає до розвитку, руху вперед.

Я в жодному разі не спонукаю жити за якимись формулами і тим паче застосовувати їх до дітей. Але у дослідженні Томаса Леонарда є раціональне зерно, яке можна простежити в освітньому процесі. Так, ми даємо дітям знання — теоретичні і практичні, ми навчаємо їх приймати себе, шукати своє місце у світі. Також ми — педагоги і батьки — є тим оточенням, яке показує дітям приклад, навчає певної поведінки, підштовхує до важливих кроків. Водночас успішність — це не лише наявність знань, а передусім те, наскільки ефективно дитина зможе застосувати їх і набутий досвід у різних життєвих ситуаціях.

Тож пропоную вам реалізувати з дошкільниками літературний проект «Хто знає, той успіх має» і навчити їх у цікавих формах самостійно шукати знання, використовувати їх на практиці, взаємодіяти з однолітками, проявляти лідерські якості.

І наостанок — істина для вас: навчаються лише в тих, кого люблять!

З повагою
головний редактор
Марина Балагута

РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ
ГАВРИШ Н. В. — професор кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Г. Сковороди, провідний науковий співробітник лабораторії дошкільного виховання Інституту проблем виховання НАПН України, д-р пед. наук, професор, шеф-редактор журналу «Методична скарбничка вихователя»САВІНОВА Н. В. — шеф-редактор методичних видань MCFR Освіта
ЛАДИВІР С. О. — науковий консультант Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наукБАЛАГУТА М. В. — головний редактор журналу «Методична скарбничка вихователя»
ЛИСЕНКО Н. І. — директор з контенту Цифрового видавництва MCFR 
ЕКСПЕРТНА РАДА
БЕЗСОНОВА О. К. — завідувач дошкільного навчального закладу № 67 «Сонячний», м. Краматорськ, Донецька обл., канд. пед. наукКІНДРАТ І. Р. — головний редактор Платформи професійного розвитку EdManagement, канд. пед. наук
 

Тема, ідея — Наталі Гавриш; інтелектуальну карту, карти очікуваних досягнень дітей розробила Інна Кіндрат, головний редактор Платформи професійного розвитку EdManagement, канд. пед. наук

Змістове наповнення тематичних днів, плани-конспекти інтегрованих занять для малюків та матеріали до підрубрики «Справи дня» розробили педагоги ДНЗ № 67 «Сонячний», м. Краматорськ, Донецька обл.: Ольга Безсонова, завідувач, канд. пед. наук., Катерина Безсмертна, вихователь, а також Анна Тристан, директор дошкільного навчального закладу № 5 "Сонечко", м. Пирятин, Полтавська обл.

Над матеріалами до підрубрики «Центри розвитку» працювали Олена Брежнєва, доцент кафедри дошкільної освіти Маріупольського державного університету, д-р. пед. наук, Донецька обл.; Ольга Безсонова, завідувач ДНЗ № 67 «Сонячний», канд. пед. наук., м. Краматорськ, Донецька обл.

Завдання для аудиту — Інни Кіндрат

Ілюстрація для обговорення — Олександри Полоскіної

Кожну гру та вправу, позначену зірочкою (*), описано на окремій картці в цьому числі журналу

Умовні позначення форм роботи і видів діяльності з дошкільниками можна переглянути і завантажити, натиснувши на посилання

Київ
МЦФЕР-Україна
2019

№ 8, 2019
Літературний проєкт «Хто знає, той успіх має»